dinsdag 21 november 2023

430. Wikkelring goud. Draden ring.




Deze.. is niet wat het lijkt.

Ik had net een kleine “trinity” ring gemaakt. 3 ringetjes aan elkaar. Twee gewone en 1 pareldraad.

Ik had ook 3 gewikkelde draden liggen en een stuk los pareldraad.

Als ik dat heel geroutineerd naast elkaar leg, dan zie je wat een prachtige ring je zou kunnen bestellen bij me. Ik kan niet van te voren exact elke wikkel vastleggen. Hoe graag ik ook zou willen. Elke ring is uniek en speciaal op maat gemaakt. Handgemaakt. Iets onvoorspelbaar.

Wij mensen kunnen heel goed beelddenken. Je kunt je voorstellen dat de ring er iets strakker uitziet wanneer er vierkant draad gebruikt wordt in plaats van dit halfronde. Je kunt je vast ook voorstellen hoe het er uit zou zien met een mooie steen erop. Ik ben benieuwd..! Aan welke kleur denk je dan ?? Een grote steen of een kleine? Of 3 kleine? En zo fantaseren we en bedenken we door. Totdat we de ultieme ring voor jou in onze gedachten hebben.