donderdag 19 november 2020

331. Massief gouden trouwring. Massief gouden ring.


Mooie massief gouden ring van 14 karaats goud. Kan ook besteld worden in 18 kt of 24 kt, de kleur zal dan steeds dieper er warmer worden.

Ik maak deze ringen voor jullie op maat, dit is slechts een van de eerdere bestellingen als voorbeeld.

Ik pas hem aan aan jullie wensen. Zo kan ik deze ring ook maken in een gladde uitvoering. Hoogglans of juist mat. Hij kan een stuk smaller, elke breedte die je maar wilt.

Het liefst werk ik op afspraak (Hilversum) zodat ik exact de ringmaat kan opmeten. Ik heb hier verschillende dikten op voorraad zodat jullie zelf kunnen kiezen uit de dikte van de plaat. En ook de breedte kunnen bepalen.

De ring zoals afgebeeld komt op 1470,- breedte 15 mm en dikte plaat 1,2mm Totaal afhankelijk van de ringmaat en de dan geldende goudprijs.

En vanzelfsprekend wordt bij een smallere ring en minder gewicht aan goud de prijs aangepast. En hij wordt keurig netjes voorzien van meesterteken en keurteken.