dinsdag 3 april 2018

250. Wikkelring van oud goud met briljanten.

Met recht een pronkring.
Gemaakt van oud wit-, en geelgoud en met hergebruik van 5 kleine briljantjes en 1 grote briljant, in nieuwe zetkast.
in opdracht gemaakt.
pareldraadring is zilver.
De trouwring die er rechts tegenaan leunt kan er tussengeschoven worden voor meer body. Deze moest in originele staat blijven.



(Globale kosten bij hergebruik goud, nieuwe zetkasten en zetten van uw eigen stenen Euro 775-)

Wil je een soortgelijke ring nieuw laten maken dan moet ik dat exact voor je gaan berekenen. Overleggen over dikte draad, de hoeveelheid wikkels enzovoorts.
Maar ik wil best heel globaal een prijs neerzetten zodat je een indicatie hebt.
Gouden ring basis ongeveer 1200,-
Zo’n steen als deze grote kost tegenwoordig al snel 4200,- incl montage. (5mm gepakt als voorbeeld) 
Daar komt bij, ruim genomen, 1000,- voor de 4 kleinere stenen incl zetkastjes, plaatsen en zetten. 

Totaal ruim genomen en niet gelet op ringmaat enz. 6400,-

Ik maak de ring niet meer met grote briljanten van de klant. Eigen risico bij breuk of barsten. Het risico vind ik te groot. Ik durf het dan niet aan. Er gebeurt nooit iets maar stèl dat het wèl gebeurt.. Dan is niemand blij.