zondag 16 oktober 2011

2. Zilver, wikkelring met camee.

Wikkelring met een oude, versleten camee afkomstig van een familiestuk. 

De camee is hier geplakt. Het was een van mijn eerste ringen en ik had eigenlijk wat "klauwtjes" moeten bevestigen of een beter zetkastje. Helaas ben ik inmiddels de camee verloren. Lijmen is not-done. Ook niet bij iets voor mezelf. Nooit meer.

Ik heb inmiddels vele camees op voorraad, ze zijn normaal behoorlijk prijzig maar ik kon ze ooit eens voordelig op de kop tikken en wil ze best in een mooie ring zetten.
Prijsindicatie van vergelijkbare ring is ongeveer 265,- incl dus een nieuwe camee.
Genoeg keuze in verschillende vormen en formaten.

1 opmerking:

  1. Lize, leuke blog, je schrijft echt heel grappig. Je zou toch elke week doen?? Dan slaap je weer lekker!

    BeantwoordenVerwijderen